שבועה 41
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום אני מסיימת 41 שבעות.יש לי כבר חודש צירים-באים והולכים.היום בלילה היו צירים 3 שעות כל 7 דקות-ואז נחלש.עד מתי מחקים והאם צריך מוניטור כל יומיים-הרי גם ככה אני מרגישה כשה יש צירים(זה לידה שלישית). תודה מראש
הי אירית, בהחלט יש צורך שתהיי במעקב. המשיכי לשים לב לתדירות הצירים, ואל תחכי יותר מדי זמן בבית. לידה שלישית יכולה להיות די מהירה. שיהיה לך בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369