בעיה עם תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זה בדיוק העניין שכרגע אני לא מרגישה כלום. אך האם יכולה להיות הפלה בשבוע הזה מהגורמם האלה? האם לא אמור להיות איזשהו סמין חיצוני?
אף אחד לא יוכל לתת לך תשובה דרך האינטרנט. עליך להיבדק בהזדמנות הראשונה כדי שיהיה לך שקט נפשי להמשיך הלאה. אפילו בדיקה ללא אולטראסאונד תהיה טובה כדי לשמוע את הדופק של העובר. אני מאחלת לך שהכל יהיה בסדר. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369