יש שק לא רואים עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמורה להיות בשבוע 7 של ההריון - לפי מחזור אחרון ב 1.9. הייתי באולטרסאונד ורואים שק אבל לא רואים עובר. מישהו יכול לומר לי איך זה יתכן?לפני חודשים וחצי עברתי הפלה בשבוע 10.
טלי, מה הרופא אומר על זה? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
ביקשה לחזור אליה בעוד יומים אחרי שתי בדיקות דם. הבדיקה הראשונה מראה ערכי בטא יפים. בבדיקה היא ראתה את שק וכן את שק החלבון.
טלי הי, אנא עדכני מה קרה בהמשך, אני בדיוק באותו מצב
אני מקווה שמצבך יותר טוב. אצלי ההריון הסתיים, שוב. בהצלחה.