האם אפשר לאכול קרמבו?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אפשר לאכול קרמבו?
לקריאה נוספת והעמקה
משהו בריא יותר. כל טוב. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
ניתן לאכול בהריון קרמבו, אך חשוב לא לצרוך רק ממתקים, משום שאינם מכילים סיבים, מינרלים וויטמינים החיוניים להתפתחות העובר. בעת קניית קרמבו חשוב להקפיד על רכישתו במקום נקי ושיש בו מיזוג, משום שהקצף הלבן של הקרמבו עשוי מקציפת ביצים אשר נוטים להכיל את חיידק הסלמונלה במידה והאחסון של המוצר אינו מתאים. שיהיה הריון קל. אורית, מדריכת הכנה ללידה, חיפה