לא היה דופק ופתאום כן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע השישי (לפי חישוב של הרופא) עשו לי בדיקת אולטרסאונד ולא היה דופק אמרו לי שזו כנראה הפלה ולבדוק שבוע אחרי שהשק הריון התמוסס שבוע אחרי הלכתי לעשות בדיקת אולטרסאונד נוספת ומצאו (ללא בעיה) דופק...... איך זה יכול להיות?????????????????????????? מה זה אומר?????????
תקין. מה אומר הרופא? זה מה שחשוב. שיהיה המשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת לנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
תקין. מה אומר הרופא? זה מה שחשוב. שיהיה המשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת לנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369