שמן פרפין ועוד....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 15. האם מותר לשים שמן פרפין באזניים, ונוזל לטיפול בפטרת ציפורניים (מתחת לציפורני הידיים)? תודה, רינת.
שלום רינת, למה את צריכה לשים שמן פרפין באזניים? האם יש לך עודף שעווה? לגבי פטרת צפורניים תלוי מה החומר. הסתכלי אם אין עליו התוויית הריון. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת לנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
לגבי שמן הפרפין -כן, בגלל שעווה. לגבי הנוזל לפטריות - כתוב עליו שהוא דליק, להרחיק ממקור חום, לא לנשום, לא לבלוע, להרחיק מילדים, לא להשתמש על עור מגורה ולהפסיק אם יש גירוי. (+לשימוש חיצוני בלבד). מה דעתך? רינת.