בדיקות לקרישת דם -ערכים גבוהים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמי טלי והנני נמצאת בשבוע 10 להריון לאחר 11 טיפולי IVF . עד לפני כ- 4 ימים קיבלתי תמיכה הומונאלית של 6 מ"ג ליום אסטופאם, 300מ"ג אנדומטרין ליום ו- 50 מ"ג של גסטון (זריקה) אחת ליומיים. לפני כשבוע עשיתי בדיקת דם לספירה כללית + קרישת דם. נתוני הקרישה הם כדלהלן: PT-INR 0.96 , PT-SEC 13.1, PT% 106, FIBRINOGEN 709 האם נתונים אלה תקינים לאשה בהריון? אודה לתשובתכם המהירה טלי
הפורום הזה הינו פורום תמיכה בלבד. אין כאן רופא שיוכל לסייע בפענוח תוצאות מעבדה. נסי בפורומים המקצועיים העוסקים בהריון ולידה והכי טוב- פענוח והסבר על ידי הרופא העוקב אחר הריונך בהצלחה!
גם פורום המטולוגיה יכול להיות רלבנטי... אבל העיקר עדיין - הרופא המטפל