תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום חדשה פה.ויש לי שאלה אני מרגישה תנועות עובר רק בצד שמאל. האם זה נורמלי להרגיש רק בצד אחד .אני בשבוע 38 תודה מראש.
כך כל ההיריון או רק עכשיו? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
לא. רק השבועיים האלו.
גלי שלום, בשבוע כזה כבר אין לעובר יותר מידי מקום והוא כבר לא מתהפך לו (כמעט) מה גם שרוב הסיכויים שראשו למטה ורגליו "למעלה" , במידה והשינוי הוא דרסטי גם בכמות ובחוזק והחל באופן פתאומי יש מקום לבקר אצל הרופא. מאחלת לך לידה קלה ומדהימה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה מוסמכת 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik