שאלה שמתרידה אותי - מינון חומצת פולין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מעוניינת בהריון ונתנו לי מזה שבועיים חומצת פולין כל יום גלולה כאשר כתוב על המכסה של התרופה 400 MCG ובכתב קטן "משקל כל טבליה 150 מ"ג האם זה מינון הגיוני או יש טעות ואני מזיקה לעצמי אני מאוד מודאגת בבקשה תענו לי בהקדם אני על העצבים כי במידע שקראתי באינטרנט כתוב מותר עד 5 אז אני שלשתי ויותר מזה את המינון
המרשם? אם כן את יכולה להתקשר אליו ולשאול אם המינון נכון. ולגבי המידע שקראת: מותר עד 5 כדורים או עד 5 מק"ג? רק להבהרה: משקל הכדור שאת מדברת עליו הוא 150 מ"ג, אך הוא מכיל 400 מק"ג חומצה פולית, ואלו שני מושגים שונים. בהצלחה בהמשך. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369