ניתוח קיסרי - שאלה לטלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 29, אובחנתי ע"י רופא הנשים כנושאת את וירוס הקונדילמה,המצב כרגע שזה לא ממש נרחב, אני מתלבטת מאוד, אם מראש לבצע ניתוח קיסרי כדי לא להדביק את העובר במהלך הלידה. אשמח לחוות דעתך. תודה
שלום לך, יש בנושא כמה דעות. החשש הוא שתינוק שיעבור בתעלת הלידה עלול להידבק במחלה ולחלות בקונדומילה במיתרי הקול. בעבר וגם חלק מהרופאים קיום הפנו באופן אוטומטי ללידה קיסרית. היום , אני יודעת , שרופאים רבים מפנים ללידה קיסרית רק אם הקונדילומה מכסה את כל אזור הנרתיק. אני ממליצה לך לנסות ולבדוק אפשרות של טיפול (יש טיפול שמותר בהריון) ובמקביל להתייעץ עם 2 רופאים שונים ואז לקבל את ההחלטה. שהיא החלטה לא קלה- כל הזמן לזכור שלידה וגינלית היא חשובה ובריאה, אבל הכי חשוב זה תינוק בריא ואמא בריאה!!!! בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה מוסמכת 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik