העמסת סוכר - 50 גרם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול עשיתי העמסת סוכר - 50 גרם. התוצאה יצאה תקינה - אבל מאוד קרובה לגבול התחתון. האם זה אכן אומר שהכל תקין? תודה רבה
פענוח תוצאות בדיקות רפואיות תמיד חשוב שייעשה על ידי הרופא המטפל.
ש שלום, הבדיקה הנ"ל רק מהווה אינדיקציה באם יש צורך בהעמסת סוכר שזו הבדיקה שבודקת סוכרת הריונית. הנה הסבר מפורט http://www.yoledet.co.il/tests-during-sugar.asp הריון קל ובריא טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה מוסמכת 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik