שבוע 19 - מתי ארגיש את העובר ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן, אני היום בדיוק בשבוע ה- 19 להריוני הראשון. אני עדיין לא מרגישה את העובר, למרות שאולי יש מין תחושה עדינה מאוד מאוד ומוזרה של בועות באיזור הבטן התחתונה, אם זה אומר משהו. באיזה שבוע אמורים להתחיל להרגיש משהו..? מחכה ומתרגשת ומקווה שהכל כשורה. עינת
בקרוב התנועות תהיינה אינטנסיביות יותר. סבלנות. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369