חזרה לפיגורה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילדתי ב8.9 הבטן כמעט נעלמה אין סימני מתיחה אך ניראה לי שמסתמן ריפיון עור קטן מה ניתן לעשות וממתי להתחיל? כל שאר המשברים התגברתי בנתיים הוא יונק וגדל יפה
לקריאה נוספת והעמקה
עוד לא עבר חודש!!! חכי קצת. לקח לבטן הזאת לגדול 9 חודשים, זה לא יכול להיעלם בחודש אחד. התרכזי עכשיו בדברים החשובים: הנקה, גידול הילד, תזונה נכונה, מנוחה, אפשר ללכת עם התינוק בעגלה גם כאימון גופני. לאחר בדיקת רופא (6 שבועות מהלידה) תוכלי לחזור לפעילות גופנית יותר אינטנסיבית. כל טוב ושנה טובה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369