CMV
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 7.3 , את הבדיקות דם עשיתי לפני שבוע אלו הם התוצאות: positive -IgG IgM- גבולי אווידיטי- %50.5 הרופא אמר שאני צריכה לחזור על בדיקות הדם בעוד שבועיים, מה זה אומר? איך אני יוכל לדעת בעוד שבועיים שהכל בסדר? איך אני יכולה לדעת אם נדבקתי לפני ההריון ולא במהלך ההריון? האם יש קשר להרפס כי בתחילת ההריון היה לי הרפס בשפתיים בפה? אודה לכם על העזרה בפיענוח התוצאות של הבדיקה.
רוני, פענוח תוצאות בדיקות יכול להיעשות , באופן מקצועי, רק על ידי רופא. עד שתקבלי הסבר מהרופא שלך, תנסי לשאול בפורום הריון ולידה של ד"ר יובל או בפורום הריון ולידה של בי"ח הלל יפה שנה טובה !