אני מתחליה את שבוע 36ויש לי כעבים נוראים בסרעפת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ממש מעל הצלעות. איך אפשר להרגיע את הכאב? יש צורך לעלות לבית חולים?
לקריאה נוספת והעמקה
אני מקוה שעכשיו את מרגישה יותר טוב. תגידי, אכלת הרבה מעבר לרגיל בארוחת החג? מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
לימור שלום, אני ממליצה ללכת להיבדק. בסוף ההריון יש נשים רבות שהרחם הגדלה לוחצת ומקשה על הנשימה. אך יש מקרים שקשיי הנשימהמעידים על דברים אחרים המצריכים פיקוח. גשי להיבדק. שנה טובה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה מוסמכת 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik