בדיקת שתן - בבקשה תעזרו
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ושנה טובה! עשיתי ביום א' אחרון בדיקת שתן ויצא לי: Leucocytes (U) 100 כאשר המקסימום של נורמה 10 Erythrocytes 25 - הנורמה 10 Squamous Epithelial Cell + + Urine Culture צמיחה מעורבת של מספר סוגי חיידקים. כל השאר תקין מה זה אומר ומה צריך לעשות? אני מאוד חוששת מכיוון שיש ראש השנה...האם עם נתונם כאלה צריך אנטיביוטיקה? תודה חשוב לי להגיד שאני לוקחת ואגינלית אנדומטרין עקב הפרשות ורודות שהיו לי כמה ימים לפני שעשיתי את הבדיקה. האם יש מצב שפשוט ביצעתי את הבדיקה לא נקייה מספיק? שנה טובה.
מרינה, אנא שאלי באחד הפורום הרפואיים או בפורום אורולוגיה. כל טוב ושנה טובה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369