הפסקת דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כרגע בשבוע 12+1 לפני שבועיים עברתי אולטראסאטנד והכל היה תקין ביום א' יש שקיפות אורפית ,איך אני יכולה לדעת שהכל תקין בחילות הופסקו לפני כ 4 ימים מה הסימנים עם משהו לא בסדר? כבר עברתי הפסקת דופק בשבוע 9 הריונות הוסגו ב IVF אני מאוד מפחדת שזה יקרה לי שוב !!!!תודה מראש
שלום איילין, בחילות בדרך כלל מפסיקות אחרי השליש הראשון של ההיריון. כל מה שנותר לעשות כרגע הוא ללכת לבדיקות, להיות במעקב ולקוות לטוב. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369