אלכוהול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שתיתי אלכהול בשבוע 4 ואחר-כך בשבוע 5 - אני לא ידעתי שאני בהריון בכלל האם זה יכול להזיק לעובר שלי? כרגע אני בשבוע 7
האם שתית כמויות גדולות? האם שתית בתדירות גבוהה? האם כבר עשית אולטראסאונד? אני מציעה שבבדיקה הבאה שתהיה תספרי לבודק, כדי שישימו לב אם יש ממצאים חשודים. מה שידוע שלא מומלץ לצרוך אלכוהול בהיריון, הבעיה שלא תמיד אנו יודעות שאנחנו בהיריון בתחילתו. מה שחשוב כרגע שתקפידי על אורח חיים בריא, מזון בריא ושינה מספקת. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשות הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי