מין העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 5+5, הריון ראשון. רציתי לדעת באיזה שבוע כבר ניתן לזהות את מין העובר? תודה
עמית, אפשר לדעת למה זה כל כך חשוב לך? איך את עם הפתעות בחיים? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
מכיוון שזה מה שידענו. אם כי לפני 21 שנה , לפחות אצלי, באמצע חודש תשיעי כבר ידעתי....כן כבר היה אולטראסאונד לפחות כ-10 שנים קודם לכן , אבל לצורך זיהוי המין, כנראה רק באופן פרטי. היום זה קצת אחרת....
http://www.infomed.co.il/medTest1.asp?tID=202 על פי ההגיון - ככל שמאוחר יותר, הזיהוי ודאי יותר , עד לזיהוי הודאי ביותר בלידה...