עזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בתחילת הריון, לפי התוצאות של הבדיקה בערך בשבוע4, ועשיתי הורדת שיער במפסעות יום לפני הבדיקה, שאותה עשיתי סתם כי ביום הטיפול עשיתי בדיקה ביתית והראתה לי שאני לא בהריון. האם יש איזשהו סיכון ומה עליי לעשות. תודה אורלי
כבר עשית. מה את רוצה לעשות עכשיו? צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
אורלי, לשאלתך מה עלי לעשות - לשאול רופא כדי לקבל תשובה מוסמכת וכן אפשר להתקשר לאחד המרכזים הטרטולוגים ולשאול גם שם.