חששות ופחדים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה לך על העזרה מהשאלה הקודמת עוד שאלה אם אפשר... לפני כשנה עברתי הפלה טבעית עקב הפסק דופק של העובר וכיום שאני בהריון שנית וקרובה לאותו חודש שעברתי את ההפלה יש לי חששות ופחדים שיקרה שוב האם זה יתכן? ואיזה עצה תוכלי לתת לי כדאי להתמודד עם החששות ואותם פחדים כדי להקל עלי... בתודה ליאת.
ליאת, כדאי שתזכרי שכל היריון הוא ארוע בפני עצמי, ולא חייב להיות לקודמו. קורים הרבה מקרים שהיריון לא מתפתח, אך זה לא בהכרח מה שצריך לקרות עכשיו. חשוב שתהיי במעקב שתשימי לב לתחושות שלך. אני מציעה בסוף כל יום להודות על הדברים הטובים שקרו לך, להודות על ההיריון שנמשך, להודות שאת מרגישה טוב. וכך לעבור יום אחר יום. אם עדיין התחושות קשות, עדיף להיפגש עם מטפל. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369