הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי לפני חודש לקחת גלולות, ומאז לא הגיע המחזור. בזמן זה לא חשתי כל שינויים בגופי היכולים להעיד על הריון. הבוקר ביצעתי בדיקת הריון ביתית, ופס הבדיקה הופיע חלש ביחס לפס המקורי. האם אני יכולה לסמוך על זה שאני בהריון? לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מהר..... אמאל'ה.....
שלום יעל, הבדיקה המהימנה ביותר היא בדיקת דם. מה משמעות ה"אמאל'ה..." האם זה מפחיד? מלחיץ? או אולי משמח. כל טוב. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369