צילום MRI
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני בשבוע 33 בבדיקה US התגלה מעייים מעט מורחבים נתבקשתי לבצע צילום MRI האם צילום לא מסוכן לעובר? איך עושים צילום כזה? האם מזריקים חומר לעובר לצורך ביצוע הצילום ? אני קצת לחוצה מהבדיקה וחוששת מאוד מה עלי לעשות ?
הרופא שהמליץ לך על הבדיקה הרי יודע שאת בהריון. הוא בוודאי לא היה ממליץ על תהליך שאינו מתאים להיריון. את כל השאלות המקצועיות כדאי לשאול אותו. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369