דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת משפחה הקרובה ללבי ילדה בת לפני כחודש. הלידה הייתה קשה והשיבה הביתה קשה גם היא. הרבה סימנים, תגובות והתנהגויות מעוררים חשש שהיא גולשת לאיטה לדכאון אחרי לידה. אני רוצה לעזור לה ולעורר את תשומת לבם של הסובבים אותה (הוריה, בעלה, היא עצמה), שכדאי לבדוק ולהתייחס, ובמידת הצורך גם לטפל, אולם הוריה מדחיקים ומתרצים תירוצים והסברים ובעצם לא עושים דבר. הייתי רוצה לדבר איתה או עם בעלה (יש לי דיבור איתם ויכולת השפעה) רק שאינני יודעת אם נכון לעשות כן וכיצד. האם תוכלו לייעץ לי אם אכן נכון לדבר אתם או למי לפנות כדי לקבל הדרכה איך להפנותם לעזרה? היא זקוקה לכך.
אחת האפשרויות - אם יש לך גישה לרופא המשפחה שלה, שיתעניין במה שקורה וינסה להפנותה לכתובת מתאימה
אני חושבת שכדאי שתדברי עם הבעל. רצוי שהוא יפנה לעובדת סוציאלית שתבוא לבקר בבית ותוכל במקצועיותה לאבחן ולהציע טיפול. טוב שאת עירנית ורוצה לעזור. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות וביולדות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369