טיסה לגרמניה בשבוע 12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נמצאת כרגע בשבוע 11, בעוד שבוע אני אמורה לטוס לגרמניה לשבוע ימים. האם מותר לטוס במצב זה מבחינה רפואית? האם בטוח לעובר? ומה בנוגע לקרינה שקיימת במהלך הטיסה לחו"ל? אם יש הנחיות שיכולות לעזור, אשמח לדעת. תודה ליה
שלום ליה, רוב חברות התעופה מאשרות טיסות בשבועות האלה. השאלה איך את מרגישה, אם ההיריון תקין, ובכל זאת להתייעץ עם הרופא שלך. אם תטוסי, אני מאחלת לך טיסה נעימה ונוחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות ובני זוגן עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369