דחוף - סמנים להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב : ברצוני לדעת אם אני בהריון . מה הם הסמנים שאני בהריון חוץ מאי קבלת המחזור, מה בנוסף לזה הסמנים . זה דחוף לי תענו לי בבקשה המון תודות
גולי, בשלב כזה יכולים להיות סימנים ויכולים גם שלא להיות סימנים... קצת עייפות, קצת גודש בשדיים, קצת בחילות - לעיתים יש ולא קשור להריון , ולעיתים יש הריון ואין עדיין כאלה סימנים.. במקום לנסות ולמצוא סימנים או לנחש, התייעצי עם הרופא, האם זה הזמן המתאים לבצע בדיקת דם להריון, וזוהי הבדיקה שתתן לך את התשובה ו/ או בנוסף - לגשת לבדיקת רופא. בהצלחה
שלום רב יש לי כבר שבוע כאבי בטו והבטן נראת לי מוזרה יש לי גם צרבת . איך אני אדע שזה הריון?