ספירת שבועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני נמצאת בשבוע 9 ועוד 3, נתבקשתי לעשות בדיקת שקיפות עורפית מהשבוע ה11 כשקבעתי את הבדיקה, אמרתי לפקידה שאני בשבוע ה10. היא אמרה שרק אחרי שהשבוע ה10 עובר כלומר, אהיה בשבוע 10 פלוס זה יחשב לשבוע 10 אני הבנתי שמהרגע ש7 ימים עוברים זה כבר עובר לשבוע הבא כלומר שבוע 9 ועוד 3 זה בעצם שבוע 10 אני טועה?
הי ליאת, תחשבי: בימים הראשונים של ההיריון את בשבוע ראשון, החל מהיום ה-8 את בשבוע שני. ברגע שאת אומרת 9 + 3 את בשבוע 10. שיהיה המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות ובני זוגן, עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369