פקק רירי ושחייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי האם אפשר לשחות בבריכה אחרי שייצא הפקק הרירי (שבוע 39-40) תודה אורי
לקריאה נוספת והעמקה
אישית, הייתי נמנעת. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות ובני זוגן, עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
אורי שלום, בהחלט אפשר! ואם זה עושה טוב לגוף ולנשמה אז מומלץ:))) צריך להיזהר רק אחרי שפוקעים המים, משמע שק השפיר אינו שלם ולכן צריך להיזהר מזיהום- אמבטיות, בריכות שחיה וקיום יחסי מין הם מחוץ לתחום כשיש ירידת מים. שחיה מהנה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה מוסמכת 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik