בדיקת דם שלילית!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן היום ביצעתי בדיקת דם שהראתה 0 האים יכול להיות שביצעתי אותה מוקדם ? אני מאחרת ב4 ימים ולעולם לא היה לי איחור גם לאחר הפסקת הגלולות . האים ישנה אפשרות לבצע בדיקת דם נוספת בעוד מספר ימים ?
שלום לין, בדרך כלל, בדיקת דם היא אמינה ביותר. כמובן שאפשר לבצע עוד אחת, אך אינני בטוחה שהיא תהיה אחרת. יחד עם זאת, נסי לבדוק אם עברת תקופה מלחיצה במיוחד, אם היו ארועים יוצאי דופן בתקופה האחרונה. ואם לא הפעם, אולי בפעם הבאה? שיהיה בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
לין שלום, כן, בקשי לחזור על הבדיקה בעוד מס' ימים. לילה טוב ובהצלחה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה מוסמכת 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik