חוסר סימפטומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6 + 3 ימים ואני לא מרגישה את אותם דברים שאני קוראת שאני צריכה להרגיש. אני יודעת שזה בסדר שאין לי הקאות ושהחזה שלי נראה בדיוק אותו הדבר אבל השאלה היא האם זה הגיוני שאני גם לא מרגישה את אותה עייפות מטורפת שכולם מדברים עליה? זה הדבר היחיד שמלחיץ אותי. אני כל בוקר מתעוררת ומקווה לראות משהו, איזה סימן שאני בהריון, וכלום. יש לציין שיומיים או שלושה איחורה הבתא שלי היתה 265 ושבשובע החמישי הרופא ראה שק הריון קטן. יש לי בערך שבוע או שבוע וחצי עד בדיקת דופק
שלום טרי, כדאי לזכור שהיריון שונה מאשה לאשה, וגם אצל אותה אשה, כל היריון יכול להיות שונה ממשנהו. נשמי עמוק, הסתכלי כמה החיים מחייכים אליך. אני מניחה שלאחר הבדיקה תהיי רגועה יותר. מאחלת לך כל טוב והמשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369