מה מלבישים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני צריכה ללדת באמצע-סוף ספטמבר ואני לא יודעת אם לקנות ביגוד ראשוני חורף או ביגוד ראשוני קייץ. אני לא יודעת מה יהיה מזג האוויר. בנוסף אם יהיה ממש קייץ איך מכסים תינוק שרק נולד? שמיכת פוך? שמיכה עבה? שמיכת פיקה? האם צריך כובע? תודה
שירה שלום, הבגדים הראשוניים הם אותם בגדים. אני מציעה להכין שני סוגי השמיכות, כי הרי הן באותו גודל. אי אפשר לומר עכשיו מה יהיה מזג האויר. יכול להיות שאפשר להזמין 2 חבילות לידה, ובעת הלידה, להחליט לפי הצורך. שיהיה במזל, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות ובני זוגן עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369