תולעים בצואה + הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוק בן 4 חודשים ואני מניקה. התגלו אצלי תולעים בצואה מה עלי לעשות ? האם אני יכולה להמשיך להניק כשיש תולעים ? שמעתי שהתרופה שמועילה היא וורמוקס. האם אני יכולה לקחת את התרופה בזמן שאני מניקה ? מחכה לתשובה.
מניסיון אישא עלי ועל ילדי - נסי להחדיר לפי הטבעת קפסולות של שמן שום. 3 לילות וזה עובר- בדוק!!!
לגבי טיפול בתועלים, צריך לבדוק גם אם בעלך סובל מהן, ואם יש ילדים נוספים. את הטיפול בדרך כלל נותנים לכל המשפחה בעת ובעונה אחת. היוועצי ברופא המשפחה, בהדגשה שאת מניקה. החלמה מהירה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות ובני זוגן עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369