תקופה בטוחה לקליטת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר אני בת 27 ונשואה באושר נשאתי לפני 7 חודשים והחלטנו לפני חודש לנסות להכנס להיריון . נסינו את זה בחודש שעבר , שבוע וחצי לאחר שקבלתי את המחזור. החדוש קבלתי מחזור וכך ידעתי שאני לא בהריון . שאלתי היא מתי רצוי לקיים יחסי מין כך שהסיכוי יהיה יותר חזק להכנס להיריון . תודה מראש
גולי, בפורום זה אין דוקטור, אבל לפי מיטב ידיעתי ניתן להיקלט במשך כמה ימים לפני הביוץ וביום הביוץ עצמו , כך בערך... הביוץ מתרחש כ-14 יום לפני קבלת הווסת. כדאי שתקראי כאן, בקטעים הרלבנטים, ותקבלי תשובות להרבה שאלות - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 שיהיה בהצלחה!