עצירות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני כ3 וחצי חודשים לאחר לידה וסובלת מעצירות. אני מניקה כך איני יכולה להיעזר בכל תרופה מה לעשות אני מקפידה לשתות הרבה ולאכול ירקות וסיבים וזה לא עוזר?
שלום לך ומזל טוב, נסי להוסיף שמן זית לתזונתך. כמו הן, נסי לשמן את פי הטבעת. האם את סובלת מטחורים? האם יתכן שיש לך פחד סמוי מלחיצה? בכל מקרה, הייתי מנסה לפנות לרופא. מאחלת לך בריאות טובה ואושר מהתינוק צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
שלום לך, מזל טוב!!! קודם כל יש היום הרבה חליטות שעוזרות- חשוב לוודא שהן הולכות טוב עם ההנקה. האם את עדיין לוקחת ברזל? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik