דפיקות לב מואצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בשבוע ה- 14 להריוני ומדי ערב אני מרגישה דפיקות לב מואצות שמפריעות לי ומלוות אף בקוצר נשימה קל. אני מבינה שזו תופעה מוכרת בשלבי ההריון. האם בכל זאת מומלץ לגשת לרופא אם זה במידה הגורמת לי לחוש ברע? אשמח לתשובה. תודה.
שלום טלי, כשזה קורה לך, נסי לנוח רגע ולנשום נשימות עמוקות. הרבה פעמים יש קשר חזק בין איכות הנשימה לדופק. יחד עם זאת, רצוי להיוועץ ברופא.
תודה על התשובה המהירה
טלי שלום, אכן הלב "עובד" קשה יותר בתקופת ההריון. אך אני ממליצה כן ללכת לבדוק את זה ואפילו לבקש הפניה לקריולוג/לבדיקת אקו לב. תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.metaplim.co.il/talik