חדשה כאן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 12 פלוס...אחרי הפרית מבחנה..אני בכלל לא נהנית מההריון משום שאני עסוקה בלדאוג כל הזמן..מגילי המתקדם(40)..מביצוע מי שפיר או לא...כאבים שבאים והולכים כל הזמן ומוציאים אותי מדעתי... האם אני בכלל בפורום הנכון?סליחה אם לא....
אכן, קשה להנות כשכל הזמן דואגים. האם את משתפת את בעלך, חברה, משפחה בדאגה שלך? אם כן, וזה עדיין לא עוזר, היה רצוי להיעזר במטפל מקצועי. בנוסף, האם את יודעת מספיק על התהליך? מאד מומלץ לקרא חומר על תהליך ההיריון והלידה, כי ידע הוא כח. אשמח לעזור. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369