הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך עשיתי בדיקה גינקולוגית ורופא הנשים בבדיקה טען שאני הרה כלומר יש כיס הריון צעיר מאוד וזה על פי בדיקת אולטרסאונד נתבקשתי לעשות בדיקת שתן לפי סטיק , (מחזור אחרון ב-1/6/07 אני עם קשירת חצוצרות מלפני כארבע שנים לערך מה שמפתיע אותי ומוד מרגש אותי אם אזכה להיות אמא שוב) תני לי עצה מה לעשות להמשך כי יש לי תופעות זהות להריון כמו גודל החזה וכאבים תחשושה של בחילות בבוקר,?
שלום מזל, אם את בהיריון ואת שמחה על כך, אינני מבינה איזו עצה את מבקשת? אשמח להבהרה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369