תנועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אשתי לקראת תשיעי וכאשר אני מניח את ידי על הבטן שלה מתי שהעובר זז, אני חש במעין קפיצה משהו שדומה לשריר שקופץ ולא חש באיברים כמו רגל או יד שבולטת, האם כך הדבר? אשתי אומרת שאני חש בקפיצה אבל היא חשה מבפנים אחרת, נכון? תודה
שלום אלון, אולי כל אחד מגדיר אחרת את התחושה. העיקר, זה נעים לך לחוש את התינוק שלכם? יש עדות לפעילותו וזה מה שחשוב. שתהיה לכם לידה מוצלחת ותיהנו מפרי הבטן. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369