גרדה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כשבועיים עברתי גרדה בשבוע 11 העובר היה בשבוע 8 לפי גודלו מתי אני יכולה שוב לנסות להכנס להריון כל אחד אומר לי משהו אחר תודה איילת
מה הרופא שלך אומר ? מי זה "כל אחד"?? אני מקווה שאת לא מסתמכת על תשובות של שכנות, חברות... אין תשובה מדוייקת חד משמעית, מכיוון שרפואה זה לא מתמטיקה............ לי בזמנו אמרו לחכות כ-3 חודשים, אבל יש רופאים שאומרים לעבור מחזור אחד או שניים ולאחר מכן... תלוי גם בנתוני האשה, באיזה מקרה מדובר... בכל מקרה, זו שאלה שיש להפנות לרופא, ובעיקר לרופא שלך, ולא להסתמך על תשובה שתקבלי מנשים אחרות , תשובות לא מוסמכות... בהצלחה!