חששות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי כאן בפורום שהביקור הראשון אצל רופא על מנת לוודא שיש אכן הריון הוא בשבוע ה-7 עשיתי 2 בדיקות הריון ביתיות והם יצאו חיוביות, ועשיתי בדיקת דם שגם יצאה חיובית האם צריך להיות חשש? שמה אולי זה אינו הריון? או שהכוונה שבשבוע ה-7 אפשר לוודא שהכל תקין
דנה, מזל טוב!!! אם כל הבדיקות חיוביות, את בהיריון. ממה את חוששת? אם את מרגישה טוב, הכל בסדר, וחכי לבדיקה. מאחלת לך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369