דלקת גרון וחום גבוה בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמורה להיות בשבוע 4 של הריון ועכשיו יש לי חום 39 וכאב גרון(בינתיים לא ידוע האם היא וירלית או חיידקית). האם זה יכול להיום מסוכן לעובר? אני היתי חייבת לקחת אקמול כדי להוריד חום, האם זה גם יכול להיות מסוכן? האם כדאי לשקול הפלה?
את דלקת גרון יש לאבחן (אם חיידקית או ויראלית) ולתת טיפול הולם. לא נראה לי שאקמול מסכן את ההיריון. ובינתיים: הכיני לך 1/2 כפית מי מלח בכוס מים רתוחים וגרגרי כל מספר שעות. מובטחת לך הקלה. יחד עם זאת, אני מקוה שלקחו לך משטח גרון, ולפי התוצאה, יהיה עליך לקבל טיפול רפואי מתאים. מאחלת לך החלמה והמשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369