תופעת בחילות שהופסקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון בשבוע 4 +5 ימים עד לפני כמה ימים סבלתי מתופעת הבחילות ולפני יומיים היא הופסקה קראתי באתר כלשהו שאם קורה שהסימפטום מפסיק אני צריכה לפנות לרופא ולבדוק מדוע? מה יכול לקרות?
אם נפסקו הבחילות ואת מרגישה טוב, עליך רק לשמוח. אם חס וחלילה משהו היה משתבש, היית מרגישה. שיהיה המשך היריון קל ונעים. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369
לאחר הארה מאד עדינה של אחת ממשתתפות הפורום, רצוי ללכת לרופא שיבדוק את מצב ההיריון. כל טוב, ורק בשורות טובות. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשריים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369