תזונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גובהי 1.54מ' התחלתי את ההריון במשקל 41 ק"ג כיום אני בשבוע ה-11 ואני שוקלת 47 ק"ג. עליה של 6 ק"ג!!! אני לא מפסיקה לאכול עד כדי התנפחות ובחילות. מה לעשות? והאם העליה במשקל נורמלית? אשמח לקבל תשובות על מנת לא להזיק לעצמי ולעובר תודה
שלום אורית, התחלת את ההיריון עם משקל נמוך מאד מאד. אני מזמינה אותך לחשוב מה נהגת לאכול קודם? האם אהבת לאכול? האם הרשית לעצמך לאכול לשובע? האם קרה שהגבלת את עצמך פן תשמיני? אולי עכשיו את סוף סוף מרשה לעצמך לאכול? הקפידי על אכילה בריאה של הרבה ירקות, פירות, דגניים, קטניות, דגים עוף. מומלץ לאכול ארוחות יותר קטנות, כדי לא להגיע להרגשת מלאות, עד כדי אי נוחות. המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עםקשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369