תסמינים להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהם התסמינים להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
שירה שלום, התסמינים הם מאד אישיים. קודם כל הפסקת וסת. שנית, אני מציעה לקנות ספר טוב על היריון ולידה ולקרא אותו ביסודיות. אינטרנט לא מהווה תחליף ללימוד יסודי. שיהיה בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי
שירה שלום, יש מס' תסמינים: 1. עייפות מוגברת. 2. אולי גם עצבנות בדיוק כמו לפני מחזור. 3. התופעה הכי בולטת היא גודש וכאבים בשדיים. השדיים מאוד מתנפחים וזה יכול להימשך גם כמה ימים (ככה אני התחלתי להבין שאולי בכל זאת המחזור סוף סוף לא יופיע).