האם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי 2 בדיקות ביתיות - ויצא לי תוצאות חיוביות עשיתי בדיקת דם והתוצאות מצורפות האם אני בהריון? HCG QUANT.(S) 70.60 IU/L LESS THAN 3.0 IU/L :NEGATIVE MORE THAN 25.0 IU/L : POSITIVE
מה אמרו לך כשקיבלת את התוצאה? הכנסי לאחד הפורומים הגניקולוגיים ואני מקוה שתקבלי שם תשובה מתאימה אם יצאה בדיקה ביתית חיוביות, נראה לי שהתשובה חיובית, אך אינני בעלת סמכא לומר לך כי אינני יודעת. שיהיה בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי