תחושות בהריון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני גרה בארה"ב. אני בהריון שבוע שישי (הריון מספר 4 שלי אך יש לי רק ילד אחד,הריון אחד הופל בכוונה והשלישי נפל טבעי בשבוע שביעי). אינני מרגישה שום דבר מיוחד - לא בחילות, לא עייפות ולא משהו שמצביע על הריון כמו שהרגשתי בהריון ראשיון ושני. יש כבר דופק אך אני מאוד סקפטית לגבי ההריון הנוכחי. האם זה נורמאלי לא להרגיש שום דבר מיוחד בטרימסטר הראשון? מה כדי לעשות כדי לוודא אם ההריוןן תקין? הרופא אופטימי אך לא אני... האם חוסר הבחילות וכיו"ב משפיעים על הילד? האם עדין יכול לצאת לי ילד נורמאלי...? אודה לך על תשובתך הדחופה!
שלום מיכל, היריון בהחלט יכול להיות תקין ללא תופעות לוואי של בחילות. אני עברתי לשמחתי 3 הריונות תקינים לחלוטין ללא בחילות. סמכי על הרופא והאמיני שהפעם יהיה בסדר ויסתיים בלידה תקינה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי