שבוע 4+3
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע רביעי+3 יש לי ביומיים האחרונים כאבים כמו טרום מחזור ולפעמים יש הרגשה שהבטן כאילו נמתחת לאט לאט מה שגורם לעקצוצים באזור. הכאבים באים והולכים בעיקר בלילה בזמן מנוחה האם זה בסדר? יש לי תור לאולטראסאונד ראשון עוד שבוע וחצי והרופאה אמרה לי שהכאבים נובעים מזה שהגוף מתרגל לשינויים בבטן האם זה נכון? ובסדר?
שלום ליאת, התחושות בהיריון שונות מאשה לאשה ואפילו מהיריון להיריון באותה אשה. שימי לב למה קורה לך בימים הקרובים. אם את מרגישה החמרה בכאבים, פני לרופא שלך. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי