שבוע רביעי+2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולם רצתי לדעת האם שבוע רביעי +2 הוא התחלה של חמישי? איך סופרים את השבועות? והאם זה טבעי שיש בשבוע הזה יציאות יותר תכופות? פעמיים ביום בדרכ..
הווסתות שלי סדירות 27-30 ימים. הווסת האחרונה הייתה ב 31.5- עשיתי היום בבוקר בדיקת הריון ויצא לי שלילי. יכול להיות שזה מוקדם לבצע או שאפשר לסמוך על הבדיקה? (אני פשוט מאוד דואגת ומחכה) תודה
ליאת, זה עניין חשבוני ואני אסביר לך: כאשר ילד הוא בן 4 שנים ועוד חודשיים, תסכימי אתי שמלאו לו 4 שנים מלאות והוא בתחילת השנה ה -5 שלו. כך גם בשבועות של הריון, אם כי לא תמיד מדייקים בהגדרות - שבוע 4+2 , פירושו שסיימת 4 שבועות ועוד יומיים בשבוע ה-5. אני מניחה שממש כעת היה האבחון של ההריון.