הריון לאחר הפלה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבועיים עברתי הפלה (ציטוטק ואח"כ גרידה) בשל אי התפתחות העובר בשבוע השמיני. ההתאוששות היתה מהירה ודיממתי במשך יום וחצי בלבד, ללא כאבים. לאחר שבועיים קיימתי יחסים ללא אמצעי מניעה. האם עליי לחשוש במידה ואכנס להריון? שכן נתבקשתי להמתין 3 חודשים. האם עליי לצפות להריון לא תקין מלחתחילה?
לקריאה נוספת והעמקה
לי, הרופאים לא סתם מבקשים תקופת המתנה, כדי שהרחם יחלים. התקשרי אל הרופא המטפל לקבלת תשובה מתאימה. מאחלת לך רק בריאות, והיריון תקין בבוא הזמן. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369