תחילת הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי שאלתי היא האם זה נכון שממש בתחילת ההריון, כלומר לפני שיש איחור במחזור ולפני שמגלים אותו. יתכנו כאבים כמו בלפני קבלת המחזור? שמעתי מחברותיי ורציתי לדעת האם נכון תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לי, כל היריון שונה מאחר אצל כל אשה, וגם אצל אותה אשה לא בהכרח היריון אחד דומה למשנהו. אם טרם קיבלת מחזור חכי לאחור, יתכן שהכאבים האלה הם בסך הכל טרום מחזור. המתיני ליומיים איחור ואז תערכי בדיקה. שיהיה בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369